ΛΑΝΚΑΒΑΤΑΡΑ ΣΟΥΤΡΑ – Κεφ.2 [ΣΥΛΛΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΤΑΡΜΑΣ] – 26. [Ο Μποντισάττβα παίρνει Διάφορες Προσωπικότητες].

[ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ]

ΣΥΛΛΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΤΑΡΜΑΣ

XXVI

Ο Μποντισάττβα παίρνει Διάφορες Προσωπικότητες

Περαιτέρω, Μαχαμάτι, οι Μποντισάττβας οι οποίοι έχουν εξοικειωθεί ολοκληρωτικά με τη φύση της Τσίττα, του Μάνας και της Μανοβιζνάνα, των πέντε Ντάρμας, των [τριών] Σβαμπάβας και της δίπτυχης Χωρίς-Εγώ-Κατάστασης, θα πάρουν διάφορες προσωπικότητες προς χάριν του οφέλους των άλλων, ακριβώς όπως η φαντασίωση που αναπτύσσεται από τη θέση της σχετικότητας της γνώσης, και ακόμη, σαν τον μυστηριώδη πολύτιμο λίθο που αντανακλά ποικιλίες χρωμάτων.  
Επισκεπτόμενοι όλες τις Βουδδικές χώρες και συναθροίσεις, οι Μποντισάττβας θα ακούσουν τους Βούδδας, θα συζητήσουν για τη φύση όλων των πραγμάτων τα οποία είναι σαν ένα όραμα, σαν ένα όνειρο, μία φαντασίωση, μία αντανάκλαση και σαν την εικόνα της σελήνης επάνω στο νερό, τα οποία δεν έχουν καμμία σχέση με γέννηση-και- θάνατο, αιωνιότητα και εξάλειψη· οι Μποντισάττβας, αντικρύζοντας έτσι τους Ταθαγκάτας θα ακούσουν τους λόγους τους επάνω στην αλήθεια που δεν ανήκει στα οχήματα των Σραβάκας και των Πρατυεκαβούδδας. Τότε αυτοί θα επιτύχουν εκατό χιλιάδες Σαμάντις, (73) πράγματι, εκατό χιλιάδες νιγιούτας από κότις Σαμάντις, και μέσω αυτών των Σαμάντις θα προχωρήσουν από χώρα σε χώρα- θα αποτίσουν τιμή στους Βούδδας, θα γεννηθούν σε όλα τα ουράνια ανάκτορα, όπου θα συζητήσουν για τον Τριπλό Θησαυρό, για τα εκδηλωμένα σώματα του Βούδδα και περιστοιχιζόμενοι από Σραβάκας και Μποντισάττβας, τους οποίους, προκειμένου να τους ελευθερώσουν από τις εναλλαγές του όντος και του μη-όντος, θα τους διδάξουν (έτσι ώστε) να κατανοήσουν ολοκληρωτικά τί σημαίνει με το ένας αντικειμενικός κόσμος ο οποίος δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο ίδιος ο Νους και στον οποίον δεν υπάρχουν πραγματικότητες.
Τότε ο Ευλογημένος απήγγειλε τον ακόλουθο στίχο:
136. Όταν, εκείνοι, που έχουν γεννηθεί από τον Βούδδα, ιδούν ότι ο κόσμος δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά ο ίδιος ο Νους, (τότε) θα αποκτήσουν ένα σώμα της μεταμόρφωσης, το οποίο δεν έχει καμμία σχέση με εργασίες που παράγουν αποτέλεσμα, αλλά το οποίο είναι προικισμένο με τις δυνάμεις, τις ψυχικές ικανότητες και τον αυτοέλεγχο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου