[ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ]
ΣΥΛΛΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΤΑΡΜΑΣ
XVIX
Όλα τα Πράγματα είναι Αγέννητα
Περαιτέρω, Μαχαμάτι, σύμφωνα με τη
διδασκαλία των Ταθαγκάτας του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος, όλα
τα πράγματα είναι αγέννητα. Γιατί; Επειδή δεν έχουν πραγματικότητα, όντας
εκδηλώσεις του ίδιου του Νου. και όπως αυτά, Μαχαμάτι, δεν είναι γεννημένα από
ον και μη-όν. είναι αγέννητα. Όλα τα πράγματα, Μαχαμάτι, είναι σαν τα κέρατα
του λαγού, του αλόγου, του γαϊδάρου ή της καμήλας, αλλά ο αγνοών και ο αφελής,
που έχουν παραδοθεί στις ψευδείς και λανθασμένες τους φαντασιώσεις,
χωριστικοποιoύν πράγματα εκεί όπου αυτά δεν υπάρχουν επομένως, όλα τα πράγματα
είναι αγέννητα. Το ότι όλα τα πράγματα είναι από την ίδια τους τη φύση
αγέννητα, Μαχαμάτι, (αυτό) ανήκει στον χώρο της αυτοπραγμάτωσης που
επιτυγχάνεται από την ευγενή σοφία και δεν ανήκει ουσιαστικά στον χώρο της
δυαδιστικής χωριστικότητας που διατηρείται από τον αγνοούντα και τον αφελή. Η
καθεαυτού-φύση και τα χαρακτηριστικά σημεία του σώματος, της ιδιοκτησίας και
της διαμονής αναπτύσσονται όταν η Αλαγιαβιζνάνα κατανοείται από τους αγνοούντες
σαν αντιλαμβανόμενη και αντιληπτή· και κατόπιν αυτοί υποπίπτουν στη δυαδιστική
άποψη της ύπαρξης όπου αναγνωρίζουν την ανάδυση, τη διάρκεια και την εξαφάνισή
της, ενστερνιζόμενοι την ιδέα ότι όλα τα πράγματα είναι γεννημένα και
υπόκεινται στη χωριστικότητα ως προς το ον και το μη-ον. (63) Κατά συνέπιαν,
Μαχαμάτι, πρέπει να αυτοπειθαρχηθείς σε αυτό [δηλαδή στην αυτοπραγμάτωση].


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου